طرح ویژه نبوش برای آنلاین سازی آزمون NEBOSH IGC

بدون شک، دنیای قرن 21 ام دنیای نرم افزار و اینترنت است. عموم شرکت ها، ارگان ها، سازمان ها، صنایع، شرکت های خدماتی و بانکی، و بسیاری از مشاغل و اصناف دیگر، امکانات خود را تا حدی و بعضا بطور کامل بصورت آنلاین ارائه می دهند. آموزش ها، آزمون ها، جلسات، معارفه ها، گزارش گیری ها، اطلاعرسانی ها، همه و همه در گستره پهنای باند فضای مجازی گنجانده شده و بخصوص در شرایط همه گیر شدن بیماری کرونا، به کمک مردم جهان آمده است.

سازمان نبوش (NEBOSH)، پس از سالها برگزاری آزمون های حضوری و کاغذ محور و عدم علاقه به استفاده از فضای مجازی، از سال 2019 فعالیت گسترده خود را در این فضا آغاز کرد. افزودن چندین دوره آموزشی جدید که آزمونشان بصورت آنلاین برگزار می گردد، اولین قدم در این راه بود. دوره های اموزشی سازمان نبوش که آزمون آنها آنلاین است:

 

Safety Simplified Award in NEBOSH

نشان نبوش برای ایمنی ساده شده (SS)

 

NEBOSH HSE Introduction to Incident Investigation

نشان نبوش در مقدمه ای بر بررسی رویداد (INV)

 

NEBOSH HSE Certificate in Health & Safety Leadership Excellence

گواهینامه HSE نبوش در ارتقاء رهبری ایمنی و بهداشت (HSL)

 

 

 

و اما طرح جدید سازمان نبوش...

در اقدامی تحسین برانگیز، سازمان نبوش با اخذ تأییدیه از سازمان Scottish Qualifications Authority، در راستای جلوگیری از تجمع افراد در محل برگزاری آزمون های نبوش و همچنین جلوگیری از بالا رفتن احتمال شیوع ویروس کرونا در بین شرکت کنندگان و برگزارکنندگان این آزمون ها و دوره های آموزشی آنها، از طرح خود برای تبدیل آزمون های حضوری به غیر حضوری (آنلاین) رو نمایی کرد؛ به این صورت که دانشجو بجای اینکه در تاریخ مقرر در محل تعیین شده حضور به هم برساند و بصورت کتبی در آزمون شرکت کند، طی یک پروسه مشخص بصورت آنلاین در سیستم سنجش نبوش شرکت کند و حائز دریافت گواهینامه گردد.

شروع این طرح جدید و جذاب، با پر مخاطب ترین دوره های آموزشی سازمان نبوش در سطح دنیا یعنی دوره کامل گواهینامه بین المللی جنرال نبوش (NEBOSH International General Certificate - IGC 2019) و همچنین گواهینامه ملی جنرال نبوش (NEBOSH National General Certificate - NGC 2019)  می باشد.

هم اکنون پیشنویس طرح آنلاین سازی آزمون ها توسط سازمان نبوش برای تمامی برگزارکنندگان آزمون ها و دوره های آموزشی این سازمان در سراسر جهان از جمله شرکت بین المللی RRC International انگلستان ارسال شده و در دست بررسی است. 15 ژوئن یعنی هفته آینده، طرح نبوش با جزئیات نحوه برگزاری بصورت عمومی توسط این سازمان اعلام خواهد شد.

گفتنی است طی اخبار منتشر شده، طرح جدید که با دوره های IGC و NGC آغاز شده، در آینده نزدیک برای سایر دوره های سازمان نبوش که آزمون حضوری دارند نیز اجرایی خواهد شد.

 

شرکت HSE Arya نماینده رسمی شرکت RRC International انگلستان در ایران، همزمان با سراسر جهان، با افتخار ارائه دهنده این خدمت ارزشمند به تمامی علاقه مندان به دوره های آموزش بین المللی می باشد.

 

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر متعاقبا از طریق شبکه های اجتماعی واحد آموزش اطلاعرسانی خواهد شد.

 

www.HSEArya.com

 

Telegram - IranNebosh Channel - HSE Arya  Instagram - HSE Arya Training  Linkedin - HSE Arya Training  Linkedin Page - HSE Arya Training  Aparat - HSE Arya Training  Youtube - HSE Arya Training  Facebook - HSE Arya Training  Twitter - HSE Arya Training


 

واحد آموزش

 

 

مطالب مرتبط:

 

دوره های متنوع سازمان نبوش به همراه آزمون در ایران - HSE Arya - RRC International

NEBOSH فقط یک دوره آموزشی نیست!!

 

چرا دوره های انلاین بین المللی؟ و چرا شرکت در دوره های HSE Arya؟ نمیانده رسمی RRC International

چرا دوره‌های آنلاین بین‌المللی؟ و چرا دوره‌های HSE Arya؟

 

دوره های بین المللی جدید توسط HSE Arya نماینده رمسی RRC International - دوره های NEBOSH - IOSH - IEMA

دوره های بین المللی جدید NEBOSH و IOSH و IEMA برای اولین بار در ایران

 

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا