چرا دوره‌های آنلاین بین‌المللی؟ و چرا دوره‌های HSE Arya؟

آیا دوره حضوری شرکت کنم یا دوره آنلاین؟ با شرایط فعلی گسترش ویروس، دوره آنلاین مناسب تر است، اما آیا مدرک این دوره ها از مدرک دوره حضوری متفاوت و کم اعتبارتر است؟ آیا تفاوتی در کیفیت جزوات وجود دارد؟ دلیل تفاوت فاحش هزینه بین دوره حضوری و آنلاین در چیست؟ دوره های آنلاین/غیر حضوری کدام موسسه معتبر است؟ 
 
 
ممکن است چنین سوالاتی برای مخاطبین و علاقه مندان به گذراندن دوره های آموزشی و اخذ مدارک بین المللی معتبر پیش بیاید. این یک امر کاملا طبیعی است؛ چرا که در شرایط این روز ها، پرداخت هزینه می بایست با اطمینان کامل و برای دوره های معتبر و ارزشمند صورت پذیرد. از این رو، ما در واحد آموزش شرکت HSE Arya به شما حق می دهیم و برای سوالات شما پاسخ های قانع کننده ای در قالب برخی از مزایای شرکت در دوره های آنلاین بین المللی داریم.
 
 

💡 برخی از مزایای شرکت در دوره های آنلاین بین المللی:

 
⚠️⛔️- اطمینان از واقعی بودن نمایندگی HSE Arya، صحت برگزاری دوره های NEBOSH و IOSH و IEMA در ایران و کیفیت دوره ها، و همچنین اعتبار مدارک
 
- آیا شرکت HSE Arya واقعا برگزار کننده دوره های بین المللی است؟
- آیا تابحال این دوره ها در ایران برگزار شده است؟
- آیا امکان اخذ آزمون در ایران وجود دارد؟
 
اولین سوالی که ممکن است برای دانشجویان و علاقه مندان به شرکت در دوره ها پیش بیاید، این است که کدام موسسه صلاحیت واقعی برگزاری دوره های آموزشی مرتبط را دارد و می تواند دوره هایی را که سالها در ایران تحریم بوده را برگزار کند.
 
شرکت HSE Arya از چند سال قبل به دنبال شرکت در مجامع و نمایشگاه های بین المللی، نماینده رسمی شرکت بین المللی RRC International انگلستان در ایران شد و پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره حضوری سازمان NEBOSH به همراه آزمون و حضور مدرس بین المللی در ایران پس از تحریم، اکنون سالهاست برگزارکننده دوره های آموزشی آنلاین NEBOSH و IOSH و IEMA به همراه آزمون در ایران است.
 
حضور مدرس بین المللی شرکت  برای برگزاری دوره آموزشی حضوری NEBOSH، لیست برخی از افرادی که در دوره های آنلاین بین المللی شرکت کرده اند، مصاحبه با شرکت کنندگان دوره آموزشی حضوری و دوره های آنلاین به همراه آزمون های برگزار شده، همچنین استعلام از شرکت بین المللی RRC International می تواند این موضوع را برای دانشجویان روشن کند.
 
 
 
 
مصاحبه با آقای مهندس غلامرضا - شرکت کننده دوره حضوری NEBOSH در ایران
 
مصاحبه با آقای مهندس عباسیان - شرکت کننده دوره حضوری NEBOSH در ایران
 
 
 
 
 
 
 
🏠💻📱- بدون نیاز به مراجعه حضوری جهت ثبت نام و گذراندن دوره و صرف زمان، مناسب برای شرایط حال حاضر
 
- آیا کلاس ها بصورت حضوری برگزار می شود؟
- آیا برای ثبت نام باید به صورت حضوری به شرکت مراجعه کنم؟
 
همانطور که گفته شد، در شرایط فعلی گسترش ویروس کرونا و همه گیری آن، برگزاری دوره های آموزش حضوری در کلاس راه چندان ایمنی برای سلامت شرکت کنندگان و اساتید دوره ها نخواد بود. با تمهیدات ایجاد شده توسط HSE Arya نماینده رسمی شرکت RRC International انگلستان در ایران، بدون خروج از خانه، می توانید در دوره دلخواه بین المللی از جمله دوره های سازمان های NEBOSH و IOSH و IEMA را ثبت نام کرده و آن را بصورت آنلاین با کمک لپتاپ، گوشی هوشمند و یا کامپیوتر خانگی بگذرانید.
 
 
💰💰💰 - هزینه بسیار کمتر به نسبت دوره حضوری مشابه (بین یک سوم تا یک پنجم) 
 
- آیا هزینه دوره های حضوری با دوره های آنلاین یکسان است؟
- دلیل این تفاوت چیست؟
 
با توجه به نیاز به حضور اساتید برجسته خارجی برای دوره های بین المللی NEBOSH و IOSH و IEMA، همچنین ارائه جزوات درجه یک چاپ شده، پکیج، پذیرایی و سایر هزینه های جاری، بالطبع بهای دوره های حضوری بین المللی مبالغ بالایی را طلب می کنند که با شرایط نرخ ارز این روزها، دانشجویان ملزم به پرداخت هزینه های زیادی برای شرکت در دوره های حضوری هستند. حال آنکه دوره های آنلاین بخاطر کسر هزینه های کلاس، پذیرایی و هزینه های جانبی مرتبط، دعوت مدرس به ایران، پکیج های فیزیکی و ...، با کاهش قابل توجهی ارائه می شوند که گاهی به یک پنجم هزینه دوره حضوری می رسد.
 
 
⏰⏳🕰- زمان بسیار مناسب جهت مطالعه و آماده سازی برای آزمون (3 ماه تا 2 سال بر اساس دوره)
 
- آیا زمان کافی برای مطالعه و قبولی در آزمون خواهم داشت؟
- چقدر زمان برای آماده سازی دارم؟
 
مدارک بین المللی NEBOSH و IOSH و IEMA بسیار حائز ارزش هستند. بخش اعظم این ارزشمندی بخاطر سختگیر بودن این سازمان ها روی آزمون هاست؛ به این معنی که هر کسی گواهینامه دوره ای را اخذ کند، نشان دهنده تلاش و همچنین دانش واقعی او در حوزه مربوطه است، و جهان این موضوع را می پذیرد. در نتیجه، دانشجو برای شرکت در آزمون می بایست خود را بطور کامل آماده کند تا هزینه ای که پرداخت کرده و زمانی که صرف کرده است، به هدر نرود.
 
از سوی دیگر، همانطور که در بند قبل در مورد هزینه بالای دوره های حضوری گفته شد، نکته دیگر این است که دوره های حضوری بسیار فشرده هستند، و از آنجایی که متریال ها و جزوات دوره ها عموما به زبان انگلیسی هستند، یادگیری مطالب و آماده سازی شخص برای آزمون کار به مراتب سخت تری خواهد بود.
 
اما در دوره های آنلاین ارائه شده توسط HSE Arya به نمایندگی از RRC International، بنا به دوره انتخاب شده، دانشجو می تواند تا 2 سال برای مطالعه همان جزوات وقت صرف کند و در همان آزمون با همان سطح شرکت کند. در نتیجه، آمار قبولی در این دوره ها در ایران، به مراتب بالاتر بوده و خواهد بود.
 
 
9️⃣0️⃣🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿- امکان استفاده از امکانات شرکت انگلیسی RRC International با بیش از 90 سال تجربه برگزاری دوره های آموزشی
 
- آیا امکانات و جزواتی که در پنل هستند و یا در اختیارم قرار می گیرند مورد تایید هستند؟
 
امکانات، متریال ها و جزوات دوره های آنلاین بین المللی که از آنها صحبت شد، تهیه شده توسط یکی از معتبرترین شرکت های آموزشی و یکی از با سابقه ترین و مطرح ترین برگزارکنندگان دوره های بین المللی NEBOSH و IOSH و IEMA در سطح جهان است. این شرکت، شرکت RRC International انگلستان است که HSE Arya نماینده رسمی این شرکت در ایران است. لازم به ذکر است که این شرکت جزو نمایندگان طلایی سازمان NEBOSH در برگزاری دوره های این سازمان در سطح جهان است.
 
 
📚🎥📖- استفاده 24 ساعته در طول هفته از کلیه منابع تأیید شده و موجود در پنل RRC International
 
- آیا من در زمان های خاصی باید سر کلاس آنلاین حاضر باشم؟
- آیا دسترسی محدودی به منابع آموزشی دارم؟
 
دوره های آنلاین به این معنی نیستند که شما در زمان خاصی موظف به حظور در کلاس آنلاین باشید و جزوات و امکانات را فقط در همان زمان در اختیار داشته باشید! بلکه به این معنی است که همه امکانات برای شما به صورت همیشگی و نامحدود آماده استفاده و بهره برداری است؛ کافیست اینترنت دستگاه خود را روشن کنید و به اکانت منحصر به فرد خودتان مراجعه کنید. همه چیز آنجاست! کتب و جزوات آموزشی طبقه بندی شده که قابل مطالعه آنلاین و دانلود و پرینت هستند، فیلم های ضبط شده ای که هر زمانی که اراده کنید پخش می شوند، نکات آموزشی و خلاصه درس ها، نمونه سوالات آزمون و چندین مورد دیگر.
 
 
📬📦📨- امکان سفارش جزوات فیزیکی RRC International درب منزل
 
- آیا فقط جزوات را بصورت آنلاین در اختیار می گیرم؟
- آیا می توانم جزوات چاپ شده را به همراه دوره انلاین سفارش دهم؟
 
آنلاین بودن این دوره ها به معنی انلاین بودن همه امکانات است؛ یعنی آموزش، جزوات، فیلم ها و سایر امکانات. اما دانشجو بنا به اقتضای شرایط خود، می تواند درخواست پکیج فیزیکی داشته باشد. این امکان فراهم است و دانشجو در اسرع وقت می تواند به جزوات و کتابچه های با کیفیت دوره چاپ شده توسط شرکت RRC International انگلستان درب منزل خود دست یابد. نکته اینجاست که هزینه این پکیج بصورت جدا از دوره های آنلاین محاسبه خواهد شد و می بایست توسط دانشجوی متقاضی پرداخت گردد.
 
علاوه بر این، متریال های ارائه شده در وبسایت قابل دانلود هستن. دانشجو در صورت اقتضا می تواند بخش های مورد نظر را بصورت فایل دانلود کرده و پرینت بگیرد.
 
 
👨🏻‍🏫📲👩🏻‍🏫- امکان ارتباط با مجرب ترین مدرسین دوره های آموزشی NEBOSH و IOSH و IEMA در دنیا
 
- آیا این آموزش آنلاین برای یادگیری کافیست؟
- آیا امکانات این پنل برای قبولی در آزمون کفایت می کند؟
 
آنطور که تابحال تجربه نشان داده و دانشجویان شرکت کننده قبلی اظهار کرده اند، امکانات موجود در پنل آموزشی ارائه شده توسط شرکت RRC International جوابگوی تمامی سوالات احتمالی دانشجویان در هر سطحی هست و نیازهای آنها را در طی آموزش دوره بطور کامل پوشش می دهد.
 
اما از امتیازات دیگر این پنل، می توان به امکان ارتباط با مدرسان مربوطه در هر دوره اشاره نمود. این ارتباط بصورت مکاتبه با مدرسان تأیید شده شرکت بین المللی RRC International است. مدرسان موظفند که پاسخگوی سوالات و شبهات دانشجویان در مورد مسائل درسی و دوره های آموزشی در زودترین زمان ممکن باشند.
 
 
📃⚠️📄- گواهینامه دوره های آنلاین بین المللی NEBOSH و IOSH و IEMA، یکسان با دوره های حضوری
 
- آیا در پایان دوره های انلاین هم گواهینامه ای به صورت فیزیکی اعطا می گردد؟
- آیا گواهینامه دوره های آنلاین بین المللی با دوره های حضوری یکسان است؟
 
همانند دوره های آموزشی حضوری بین المللی که دانشجویان در انتهای دوره در آزمون شرکت می کنند و در صورت قبولی در آن، گواهینامه دوره را اخذ می کنند، در دوره های آنلاین بین المللی نیز همین روند طی می شود. شرکت کنندگان بنا به دوره ای که متقاضی آن هستند، می بایست در زمان مقرر در آزمون (به صورت آنلاین برای برخی از دوره ها و بصورت حضوری برای برخی دیگر) شرکت کنند. قبولی در آزمون، به منزله صدور گواهینامه آنان در سازمان مربوطه (NEBOSH و IOSH و IEMA)، ارسال برای RRC International و نهایتا ارسال برای شرکت HSE Arya نماینده رسمی این شرکت در ایران است. تمامی این مراحل بصورت تماس تلفنی و ایمیل، و همچنین در شبکه های اجتماعی واحد آموزش شرکت HSE Arya اطلاع رسانی می گردد.
 
 
📞📱📩- کارشناسان آموزش HSE Arya همراه شما هستند
 
- آیا واحد آموزش بعد از ثبت نام پاسخگوی سوالات من هست؟
- آیا قبل، بعد و در حین دوره پشتیبانی می شود؟
 
علاوه بر کارشناسان شرکت RRC International که پاسخگوی مسائل مرتبط با دانشجویان هستند، کارشناسان واحد آموزش HSE Arya نیز شما را فراموش نمی کنند و برای هماهنگی مسائل مختلف از جمله تکمیل ثبت نام، یادآوری اقساط، هماهنگی آزمون ها، و سایر موارد بصورت مداوم با شما در تماس خواهند بود. دانشجویان نیز در تمام مراحل، می توانند سوالات خود را در مورد امور مرتبط با دوره های آنلاین بین المللی مطرح نمایند.
 
☎️ تلفن
021-55425307
 
🆔 تلگرام
 
 
همچنین علاقه مندان می توانند شبکه های اجتماعی ما را در فضای مجازی دنبال کنند. علاوه بر نکات و فیلم های آموزشی و پست های مناسبتی و ...، تمامی اطلاع رسانی ها در مورد دوره ها، تخفیفات مناسبتی، اطلاع از صدور مدارک، اطلاعیه آزمون های رسمی نبوش و سایر موارد در این شبکه ها انجام می گردد.
 

www.HSEArya.com

 

Telegram - IranNebosh Channel - HSE Arya  Instagram - HSE Arya Training  Linkedin - HSE Arya Training  Linkedin Page - HSE Arya Training  Aparat - HSE Arya Training  Youtube - HSE Arya Training  Facebook - HSE Arya Training  Twitter - HSE Arya Training


 

واحد آموزش

 

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا