یک شروع جدید، این بار با HSE Arya --- قسمت دوم

با سلامی دوباره، در ادامه صحبتی که هفته های پیش داشتیم، و با توجه به شرایطی که این روزها پیش آمده و همه را به خود قرنطینگی وا داشته، بد نیست سری هم به واحد آموزش HSE Arya بزنید.

 

دوره های بین المللی آنلاین نبوش - آیوش - آیما - آزمون در تهران - HSE Arya - RRC international


آموزشگاه

شرکت  HSE Arya، نماینده رسمی شرکت بین المللی RRC International انگلستان در ایران، همچنین شرکت مورد تأیید مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان تهران، برگزار کننده دوره های آموزشی در تمامی سطوح و به اشکال گوناگون است. گستره آموزش ها شامل دوره های مرتبط با استانداردها و قوانین ملی و بین المللی، ایمنی، بهداشت، محیط زیست، حریق، و ارزیابی ریسک می باشد. همچنین با همکاری RRC International، شرکت HSE Arya برای اولین بار پس از دوران تحریم، شروع به برگزاری دوره های آموزشی بین المللی نمود، از جمله دوره های سازمان  NEBOSH انگلستان، دوره های سازمان  IOSH انگلستان، و دوره های سازمان IEMA  انگلستان.

 

عموم دوره های آموزشی ارائه شده اعم از ملی و بین المللی توسط شرکت HSE Arya، قابلیت برگزاری بصورت آنلاین، حضوری، غیرحضوری، نیمه حضوری، درون سازمانی و خصوصی را دارا هستند.

 

برای اولین بار در ایران (استان تهران)، یکی از دوره های سازمان نبوش با عنوان نشان نبوش برای ایمنی و بهداشت در محیط کار (NEBOSH Award in Health and Safety at Work) در سال 1397 توسط شرکت HSE Arya با همکاری شرکت بین المللی RRC International با تدریس Hasan Alaradi مدیر امور بین الملل و بخش خاورمیانه این شرکت (از معتبرترین مدرسین NEBOSH در جهان) به همراه آزمون حضوری و رسمی توسط آزمونگر منتخب سازمان نبوش برگزار شد. آمار قبولی این دوره که با 18 نفر شرکت کننده از اقصا نقاط کشور و با سوابق متفاوت در صنایع مختلف و بصورت دو زبانه (به زبان انگلیسی و با مترجم) برگزار گردید، بیش از 70% بود. از شرکت کنندگان این دوره می توان به چند تن از مدیران نفتی شاغل در عسلویه، مدیر HSE یکی از بانک های کشور، مدیر HSE شرکت اریکسون در آن زمان، مدیر HSE یکی از صنایع غذایی مطرح کشور و ... اشاره نمود. لازم به ذکر است که آزمون این دوره زیر نظر آزمونگر سازمان NEBOSH با احراز کلیه شرایط مربوطه و با رضایت کامل برگزار گردید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با مراجعه به پروفایل آپارات واحد آموزش (کلیک کنید)، می توانید مصاحبه برخی از شرکت کنندگان این دوره آموزشی را مشاهده نمایید.

 

نشان نبوش برای ایمنی و بهداشت در محیط کار (NEBOSH Award in Health and Safety at Work) در سال 1397 توسط شرکت آریا

 

همچنین این شرکت افتخار همکاری آموزشی در زمینه دوره های آموزشی HSE با موارد زیر را دارا می باشد:

بانـك مـركـزي جـمهـوري اسـلامـي ايـران 
شرکـت نقش اول کـیفیـت (هـمـراه اول)
شرکت خدمات تکنولوژی هوآوی ایرانیان
شرکـت های گـروه مپنـا
کشتی‌سازی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایـران
شرکت حلوای عقاب
اتحاديه ساختمان سازی نمونه رسـا (تهران)
صنایـع دفاع جـمهـوری اسلامـی ایران
ستـاد مرکزی مؤسسه شهید رجایـی
شرکت اریکسون
شرکت ارتباط حیات آریا
دانشگاه شهيد بهشتي تهران
دانشگاه علوم پزشكي همدان
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
دانشگاه علوم پزشكي یزد
دانشگاه علوم پزشکی کرمان
دانشگاه پیراپزشکی ابرکوه
دانشگاه آزاد اسلامی
شرکت ره گستر نفت (تهران، فارس)
شرکت سرزمین سبز (زنجان)
شرکت بلند پایه
شرکت دادمهر کاسپین (ساری)
شرکت قطعه سازان (همدان)
شرکت رهنما سیستم
شـرکـت خـدمـات انفـورمـاتـیـک
بیمـارستان میـلاد
بیمارستان فجر
بیمارستان لواسانی
صنایع غذایی سحر (همدان)
شرکت دشت سبز سیرجان
مس سرچشمه
شرکت گلگهر سیرجان
شـرکـت ارتقا صنعـت ایمـن (آذربـایجـان غربـی)
کارخانه شیشه سازی (همدان)
شرکت مهندسی صارع شمال (ساری)
و ...
 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید.

 

دوره های آنلاین NEBOSH با آزمون رسمی در ایران

دوره های آنلاین IOSH با آزمون آنلاین در ایران

دوره های آنلاین IEMA با آزمون آنلاین در ایران

دوره های غیر حضوری با مدرک پایان دوره معتبر

دوره های نیمه حضوری با مدرک پایان دوره معتبر

لیست کامل دوره ها جهت ابراز علاقه مندی به برگزاری

 

 

آزمون های دوره های NEBOSH سالانه در تاریخ های مشخصی (که در وبسایت NEBOSH ارائه شده است) در دنیا بصورت همزمان برگزار می گردد. 15 خرداد 1398 (5 June 2019) یکی از تاریخ های برگزاری آزمون‌های سطح Certificate در NEBOSH بود. در این تاریخ آزمون دوره‌های NEBOSH IGC، NEBOSH IOG، NEBOSH ICC، NEBOSH IFC،  NEBOSH NHCو  NEBOSH ECبصورت همزمان در نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار گردید. پیش از این افراد می‌بایست برای برگزاری شرکت در آزمون‌ها به خارج از کشور مراجعه می‌‌نمودند. اما برای اولین بار در ایران، شرکت HSE Arya با همکاری شرکت RRC International، آزمون NEBOSH را برای ثبت نام کنندگان دوره های آنلاین در ایران زیر نظر آزمونگر سازمان NEBOSH با احراز کلیه شرایط مربوطه و با رضایت کامل برگزار نمود. بالطبع، آزمون های بعدی به همین منوال برگزار کردیده و برگزار خواهند گردید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، با مراجعه به پروفایل آپارات واحد آموزش، می توانید مصاحبه برخی از شرکت کنندگان این دوره آموزشی را مشاهده نمایید.

 

5-june-nebosh-exam-in-iran-hsearya-rrc-آزمون نبوش برای اولین بار در ایران

 

در صورتی که دوره درخواستی شما در لیست دوره های غیر حضوری موجود نیست، می‌توانید دوره مورد نظر خود را در این فرم (کلیک کنید) اعلام کنید تا در اسرع وقت در لیست دوره های غیر حضوری قرار گیرد و به شما اطلاع داده شود.

 

 

چه کسانی در سال 1398 در دوره های نبوش و آیوش شرکت کرده اند؟

 

 

مشاهده در آپارات

مشاهده در یوتیوب

 

 

جهت سفارش دوره ها بصورت خصوصی و یا درون سازمانی، با ما از طریق یکی از روش های زیر تماس حاصل فرمایید و یا اینجا کلیک نمایید.

 

info@HSEArya.com

training@hsearya.com

T.me/HSEArya_NEBOSH

T.me/HSE_Arya_Training

t.me/IranNebosh

Aparat.com/training_hse_arya

Instagram.com/hsearyatraining

Linkedin.com/in/hse-arya-training

Facebook.com/hsetrainingcourses

Twitter.com/HSEArya_T

Youtube.com/channel/UChkdczHikTyZOkaQ3uY04MA

 

معرفی اجمالی سازمان NEBOSH
 
سازمان NEBOSH، مجری امتحان ملی و بین المللی در زمینه ایمنی و بهداشت شغلی  است. NEBOSH طیف وسیعی از گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و مدیریت ریسک را طراحی کرده است که در زمینه های شغلی مختلف و برای سازمان های خصوصی و دولتی کاربرد دارد. این گواهینامه ها در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. سالانه 50.000 نفر برای گذراندن دوره های NEBOSH در بیش از 600 موسسه مختلف و در بیش از 120 کشور دنیا ثبت نام می‌نمایند. 
 
اهمیت گواهینامه NEBOSH
 
NEBOSH یک سازمان گواهی دهنده است که توسط سازمان SQA  تأیید شده است. NEBOSH با دوره ها و آزمون های جامع که دربرگیرنده موارد مهم ایمنی و بهداشت است، دولت ها، سازمان ها، شرکت ها، کارخانجات و پروژه ها را در انتخاب افراد متخصص در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه ای و محیط زیست یاری می کند. بسیاری از سازمان های بزرگ، داشتن گواهینامه های NEBOSH را برای استخدام افراد متخصص HSE در سازمان خود الزامی می‌دانند. 
 
مدیریت ایمنی و بهداشت در محل کار نه فقط یک الزام قانونی بلکه یک تعهد اخلاقی است. متخصصان ایمنی دارای صلاحیت، برای سازمان هایشان دارایی محسوب می‎‌شوند زیرا هزینه های پیشگیری از حوادث و بیماری های کارکنان را بدون ایجاد هزینه های ضروری برای سازمان کاهش می‌دهند.
 
لازم به ذکر است موسسات معتبری در دنیا وجود دارند که توسط NEBOSH، اعتبار دهی (ACCREDITED) شده اند که مجوز برگزاری دوره های NEBOSH را دارند. در ضمن سازمان های معتبری از قبیل موسسه بین المللی بهداشت ایمنی و حرفه ای (IOSH)، موسسه بین المللی ریسک و مدیریت ایمنی (IIRSM) و موسسه بین المللی آب و مدیریت محیط زیست (CIWEM) از جمله نهاد هایی هستند که مدارک صادره توسط NEBOSH را به عنوان گواهی صلاحیت حرفه ای تخصصی پذیرفته اند. 
 
با مشارکت سازمان NEBOSH و دانشگاه Hull انگلستان این امکان فراهم شده است که دارندگان دیپلم NEBOSH می‌توانند در صورت تمایل به شیوه آموزش از راه دور در موضوعات بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و مدیریت محیط زیست در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه Hull انگلستان تحصیل نمایند.  
 

 

در قسمت های بعدی با ما همراه باشید.

www.HSEArya.com

واحد شبکه های اجتماعی

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا