تخفیف ویژه فروش ماسک و فیلتر توسط شرکت HSE Arya برای کادر درمان

پزشکان، پرستاران، متخصصان، و در کل، تمامی کارکنان بیمارستان ها و کلینیک ها، روزها و هفته هاست که جان بر کف در حال خدمت به ایرانیای عزیز در سراسر کشور هستند و دست در دست جمله #کرونا_را_شکست_می_دهیم را با تمام وجود زمزمه کرده و به سوی این هدف پیش می روند.

یکی از مهمترین اموری که برای این عزیزان باید رعایت شود، استفاده از تجهیزات درجه 1 و ایمن در حین کار است که بتوانند ضمن رعایت نکات بهداشتی لازم، با خیال راحت تری به خدمت ایرانیان در مراکز درمانی بپردازند.

بدین منظور، همانند تخفیفات گسترده ای که سابق بر این برای فروش ماسک و لوازم بهداشتی ارائه شده بود، شرکت HSE Arya شروع به ارائه یکی از محصولات خود با تخفیف استثنایی برای کادر عزیز درمان نموده است. این محصول شامل ماسک ایمنی دو فیلتره نیم صورت 2288-SE به همراه دو فیلتر FC-2288 محصول SteelPro Safety اسپانیا می باشد. مجموع هزینه این سه محصول معادل 501.800 تومان می باشد، که این شرکت مجموعه فوق را با 25% تخفیف و با مبلغ 376.350 تومان به مدت محدود و تعداد محدود ارائه می دهد.

در اینجا با یک کلیک می توانید مشخصات ماسک ایمنی دو فیلتره نیم صورت Steelpro Safety - 2288-SE و فیلتر ماسک نیم صورت Steelpro Safety - 2288-FC که از بهترین مدل های موجود با مشخصات و هزینه استثنایی می باشند را مشاهده نمایید.

 

برای سفارش محصول و خرید با تخفیف ویژه 25 درصدی با پرداخت آنلاین با چند کلیک ساده از لینک زیر استفاده نمایید.

ماسک ایمنی دو فیلتره نیم صورت با دو فیلتر Steelpro Safety

 

 

همچنین در صورت درخواست محصولات به صورت جداگانه، می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

ماسک ایمنی دو فیلتره نیم صورت Steelpro Safety

 

فیلتر ماسک نیم صورت Steelpro Safety

 

 

با ما همراه باشید

واحد فروش

شماره تماس جهت موارد اضطراری

09027075528

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا