یک شروع جدید، این بار با HSE Arya --- قسمت سوم

 سلام مجدد به همه شما دوستان و همراهان عزیز شرکت HSE Arya. با اندکی تاخیر، با یک قسمت دیگر از مجموعه مقالات "درباره HSE Arya" در خدمت شما هستیم.

 

نوبتی هم که باشد، این بار باید اصلی ترین خدمت از خدمات متنوع این شرکت را معرفی کنیم. مشاوره و تأمین تجهیزات حفاظت ایمنی و فردی (PPE)، آتش نشانی، امداد و نجات، تابلو و علائم ایمنی. شرکت HSE Arya از بدو تأسیس، با ایجاد ارتباط مناسب و منطقی بین تولیدکنندگان محصولات در سراسر کشور و مصرف کنندگان محصولات ایمنی اعم از پروژه های ملی و استانی، دانشگاه ها، شهرداری ها، ارگان ها، بیمارستان ها و ...، وارد این عرصه شد. همچنین، با توجه به اصول راهبردی شرکت در معرفی محصول مناسب به مخاطب مناسب، همواره مشاوره های پیش و پس از خرید محصولات ایمنی به متقاضیان ارائه می گردد.
 
 
واحد فروش شرکت HSE Arya به مرور زمان، بازه تأمین تجهیزات خود را از صرفا محصولات ایرانی به بازه ایرانی و خارجی ارتقا داد. معرفی محصولات برتر و با تکنولوژی روز خارجی نه تنها تولیدکنندگان داخلی را مأیوس نکرد، بلکه آنها از تجهیزات به روز خارجی به عنوان نمونه برای پیشرفت محصولات خود و ارتقاء کیفیت آنها بهره بردند. در پی این تلاش ها و نامه نگاری ها با تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محصولات اروپایی و امریکایی، با اخذ نمایندگی رسمی، تجهیزات فوق العاده منحصر به فرد شرکت های اروپایی به ایران وارد گردید. شرکت HSE Arya نماینده رسمی شرکت های SteelPro Safety و MarcaPL اسپانیا در ایران، همچنین ارائه دهنده محصولات شرکت های بین المللی Ameriza، Anibal، DeltaPlus و شرکت های مشابه می باشد.
 
 
یکی از رویکردهای اصلی شرکت HSE Arya، ارائه خدمات آنلاین و وب محور است. در مقالات قبل به طور مفصل در مورد خدمات آموزش غیر حضوری با ارائه مدرک بین المللی و خدمات آموزش آنلاین دوره های بین المللی نبوش (NEBOSH)، آیوش (IOSH) و آیما (IEMA) با آزمون در ایران صحبت شد (کلیک کنید).
 
 
در اینجا باید اضافه کرد که واحد فروش HSE Arya نیز از این رویکرد مستثنی نبوده و نیست. از این رو، فروش اینترنتی تجهیزات ایمنی همواره در دستور کار واحد فروش بوده و پله پله در طول زمان با ایجاد وبلاگ ها، وبسایت ها و شبکه های متنوع اجتماعی ارتقا پیدا کرده است.
 
 
تا اینکه چندی پیش، فروشگاه اینترنتی HSE Arya، ارائه دهنده اقلام متنوع ایمنی و بهداشت با قالبی جدید رو نمایی شد. فعالیت این فروشگاه همچنان فروش تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی، بهداشتی، آتش نشانی و امداد و نجات و تابلو و علائم ایمنی می باشد.
 

ورود به فروشگاه اینترنتی HSE Arya

 

لیست اقلام این فروشگاه به شرح زیر می باشد:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HSEAryaPPE (@hsearyappe)

 

از مزایای قالب جدید فروشگاه HSE Arya می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رابط کاربری عالی
  • تقسیم بندی مناسب محصولات
  • سفارش و خرید آسان محصولات بصورت خرده و عمده
  • اطلاعرسانی تخفیفات ویژه زمان دار برای محصولات
  • امکان جستجو برای پیدا کردن محصولات مورد نظر
  • بلاگ، شامل مقالات کاربردی در زمینه تجهیزات ایمنی و استانداردهای آنها

 

لازم به ذکر است که شبکه های اجتماعی واحد فروش شرکت HSE Arya علاوه بر اطلاع رسانی تخفیفات و محصولات و خدمات جدید، همواره شنوای نظرات، انتقادات، پیشنهادات و همچنین سفارشات خرید شماست.

هم اکنون با ما تماس بگیرید!

 

www.HSEArya.com

 

کانال تلگرام واحد فروش HSE Arya اینستاگرام واحد فروش HSE Arya  آپارات واحد فروش HSE Arya  یوتیوب واحد فروش HSE Arya

 
021-55425307
 
شماره تماس جهت موارد اضطراری
09027075528
 
 
 
با تشکر
 
واحد شبکه های اجتماعی
 
 
 
 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا