یک شروع جدید، این بار با HSE Arya --- قسمت اول

با همه خوبی ها و بدی ها و ضعف و قوت ها، سال 98 هم به پایان خودش نزدیک می شود. امسال سال سختی برای قشر کارگر و کارمند و سال پر مخاطره ای برای امدادگران و صنف ایمنی و بهداشت بود. از سیل و زلزله بگیرید تا گرد و غبار و ویروس. تمامی شرکت ها، ریز و درشت، خرد و کلان، همه و همه درگیر این مسائل بودیم و هستیم و شانه و به شانه هم برای ساختن این مرز و بوم تلاشمان را می کنیم.

در این میان، اگر کسی می تواند خدماتی ارائه دهد که هموطنانش را در مسیری آسان در حوزه تخصصی خود قرار دهد و این کار را نکند، نه تنها به خود بلکه به کل جامعه لطمه زده است. امروز است که ما به یکدیگر صادقانه نیاز داریم و دست همیاری به سوی هم دراز کردیم.

شرکت HSE Arya پس از سالها تلاش بی وقفه برای تأمین حفاظت و ایمنی کارگاه ها و ارگانها، پرسنل، کارگران، آموزش دوره های تخصصی حوزه های کاری، تشکیل گروه ها و دپارتمان های ایمنی، بهداشت و محیط زیست و به عهده گیری واحدهای HSE شرکت های بزرگ و کوچک، مفتخر است که در تمامی این مدت، دنباله رو اهدافی والا بوده و هست و آن، اینکه مردم ایران خود را با به روز ترین مباحث مرتبط با ایمنی، بهداشت و محیط زیست آشنا نموده، دوره های آموزشی با کیفیت در سطح ملی و بین المللی به صورت های گوناگون برای تمامی اقشار با هر سطح درآمد را برگزار کرده و شرکت کنندگان را آموزش داده، با بزرگان HSE در سطح کشور و منطقه همکاری داشته، بهترین تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی و آتشنشانی ایرانی و خارجی را با مشاوره تخصصی ارائه داده، و در حوزه های مختلف ایمنی به درخواست کنندگان از جمله شرکت ها، ارگان ها، بیمارستان ها، شهرداری ها و تمامی اصناف خدمات و مشاوره ارائه دهد.

شما هم به جمع دوستان بی شمار آریا بپیوندید تا سال 1399 را به درخشان ترین نقطه عطف سالهای اخیر در کشور در حوزه HSE تبدیل کنیم.

در این سری پست ها قصد داریم خدمات ارائه شده توسط HSE Arya را به صورت اجمالی معرفی کنیم.

در روزهای آتی با ما همراه باشید.

سال خوبی را برای شما آرزو می کنیم.

 

 

www.HSEArya.com

واحد شبکه های اجتماعی

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا